Pogoji poslovanja in uporaba spletne strani
Splošni pogoji poslovanja spletne strani studio-sandra.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Studio-sandra.si je spletna stran, ki jo upravlja Društvo za boljšo kakovost življenja, Studio Sandra, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani studio-sandra.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in ostale stroške,
- način plačila in uveljavitve storitve
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca reklamacija storitve
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.
Ponudba storitev
Zaradi narave naših storitev (izvajanje tečajev in vadb na različnih lokacijah) se dogodki na spletni strani studio-sandra.si pogosto ažurirajo in spreminjajo.
Studio-sandra.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi vadb/tečajev v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.
Načini plačila
Na spletni strani studio-sandra.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- preko nakazila UPN na TRR
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovem e-mailu.
Cene
Objavljene cene veljajo za vse stranke. Vse cene so izražene v EUR in ne vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z izdanim mailom, ki vsebuje račun.
Rezervacija mesta in nakup
Rezervacija mesta se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu strani enkrana. S klikom na gumb »prijavi se« sledi izbor dejavnosti, ki se jih želite udeležiti. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki in predračun. S tem je vaše mesto rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev rezervacije potrebno opraviti tudi plačilo.
Pravica do odstopa od nakupa
Po nakupu je odstop nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje 1 teden pred pričetkom tečaja/vadbe ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti inštruktorju predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno vadbo/tečaj nadomestiti v prihodnjih terminih, ali pa dobiti povrnjen denar.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov strank. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo, prav tako bodo trajno varovane osebne slike tečajnikov. Izbrane slike tečajnikov bodo objavljene samo v primeru dogovora in pisnega soglasja tečajnika o njihovi objavi.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, ali informacij o spremmebi podatkov tečajev/vadb. Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila sandra.majcen@gmail.com ali telefona 041 784 613 v času uradnih ur in sicer: od ponedeljka do petka med 09:00 in 16:00.
Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij
Vse o politiki varovanja osebnih podatkov si preberite na tej strani.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve.
Vse programe, delavnice in nasvete, ki jih ponudnik deli na svoji spletni strani in organizira na spletu ali v živo, niso nadomestilo za ustrezno zdravniško pomoč. Če imate resna bolezenska stanja, bolečine, kakršnekoli težave z zdravjem se pred prakticiranjem programov posvetujete z ustreznim zdravstvenim delavcem.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektonske pošte ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljne obravnave postopka.
Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.